Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van jeroen en marieke stam - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van jeroen en marieke stam - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: jeroenenmariekestam

Blijf op de hoogte en volg jeroen en marieke

27 Oktober 2011 | Australië, Byron Bay

Na een Reis van ca. 13 uur in de bus wat alles behalve confortabel is, zijn we aangekomen in Byron Bay, een plaatsje dat ligt tussen Sydney en Brisbane in. Daar hebben we een Hostel geboekt voor 3 nachten. Dinsdag ochtend 07:45 kwamen we eindelijk aan. We liepen naar het hostel waar we pas om 14:00 uur konden inchecken. Toen zijn we om 09:00 uur s'ochtends op het strand gaan liggen tot een uur of 11:00. Daarna zijn we weer naar het hostel gegaan en daar lekker in een jacuzzi gaan zitten die ze daar hadden.! Na het inchecken en onze kwamers hadden bezocht zijn we gaan koken en lekker optijd naar bed gegaan. Die Reis Sloopt je tog wel.

De volgende dag zijn we gaan surfen!!!, dat moet je toch gedaan hebben als je hier in Byron Bay bent. 4 uur les kregen we en het ging naar behoren. de basis kunnen we nu en we kunnen maar liefst al een paar seconden op de surfplank staan! Na het surfen zijn we samen met twee andere Nederlanders die we tegen kwamen gaan eten.

Donderdag, de laatste dag voordat we vrijdag ochtend verder gaan naar Brisbane, WAS HET REGEN IN BYRON BAY!! We wisten dat het koud kon zijn, maar dat het ook ging regenen???? maargoed, vandaag gaan we 'shoppen' en ons klaar maken om morgen ochtend om 07:45 naar Brisbane te vertrekken met de Greyhound. Nu nog maar 2,5 uur dus dat valt relatief mee.

Verdere berichtgeving in/ en over brisbane en foto's van Byron Bay en het Surfen volgen nog!

Groeten uit het koude, regenachtige Byron Bay, Jeroen en Marieke

• 27 Oktober 2011 - 17:36

Rene En Conny:

he jeroen en marieke.
    de reis met de bus van 13 uur dat lijkt mij helemaal niks,ik neem aan dat de wegen wel goed zijn daar en de bussen ook.maar het valt altijd af in zo''n rotding te zitten,maaaaaaar je moet er wat voor over hebben nietwaar.hoelang blijven jullie daar,en gaan jullie daar gewoon vacantie houden of gaan jullie daar wat arbeid verrichten.als je maar vier uur heb geoefend op een surf plank en al een paar seconden kan blijven staan op die slurf plank vind ik erg knap.ik doe dat niet na,petje af hoor.als je 4 uur in het water aan het studderen ben dat sloopt je ook dan kan je goed slapen.de fotós waren weer heel mooi met al die dieren,blijf maar fotos sturen,wij vinden het daar een hele mooie natuur.dank je en we hopen dat jullie nog een mooie tijd tegemoed komt.groetjes rene en conny en de joos.

• 13 November 2011 - 11:50

Yasmin:

Ik lees heerlijk maar ik zal ook zelf maar weer eens wat achterlaten voor jullie!
    wat een leuke uitgebreide verslagen maken jullie van de reis. En de fotos zijn echt jaloersmakend haha. de fotos van het surfen vind ik echt gaaf. jullie zijn gewoon verder dan ik! ik redde het met mn knieen en jullie staan meteen. Waren alleen niet zulke hoge golven of wel?
    in ieder geval, heelveel plezier nog. maar dat komt vast wel goed
    Liefs!

• 18 November 2011 - 13:11

Reactie Oma Maas:

ik heb jullie verslag gelezen
    en vind het erg mooi, watzullen jullie een hele boel mooie dingen zien
    een hele beleving zeg Gister ben ik nog bij jullie huis geweest op Peter z`n verjaardag want het is nog niet helemaal klaar bij Tineke, nou marieke en Jeroen ik wens jullie nog
    veel mooie dagen hoor Veel liefs Oma